Äntligen!

Äntligen är det helg!! Måste säga att denna vecka gått riktigt fort. Kan bero på att vi haft inskolningar. Är riktigt kul, fått jätte mysiga barn och föräldrar!! =) Men självklart tar de på krafterna att skola in så är riktigt trött!!
Har träningsvärk i magen oxå, men de är bra för då tog de igår! Skönt att va igång igen men tyvärr tar de ju lite tid innan de ger något resultat! Men jag kör på. Hanna och jag har redan bokat lördag och söndag för att ta sig till ekensberg och gå, har kanon spår där! =) Nu är jag på g! ;)

Ikväll ska jag till Simone. Hon, jag och Sara ska ha en liten tjej kväll bara vi. Ska bli skönt att ha en lugn kväll för en gångs skull! Mys ska de bli och skratt med tanke på vad vi ska göra! Mohahaha!!!! ;)
Sen drar jag och Simone till Tellus! =) Skit skönt att hon bor så nära. lovely!

Ne om man skulle ta och hoppa in i duschen för att fixa till sig lite. Har inget att ha på mig som vanligt men men!! ;) Det är som de brukar. hihi

Puss på er och ha en toppen kväll! ♥






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?