=)

Tjingeling!

Idag började jag tidigt vilket innebar tidigt hemma. Så skönt. Va helt slut när jag kom hem så blev sova en stund. =) Men nu är jag på g igen. =) Idag ska jag ta tag i mitt hem. Skulle jag gjort i söndags men som sagt va inte så sugen på de då. Ibland får jag mina ryck så nu har jag fått ett så städa blir de, få lite ordning och reda hemma! Kan tycka de är skönt ibland att plocka hemma, speciellt efter då de är klart och snyggt. ;) Känner mig smått huslig idag hehe.

Måste säga att trotts förkylning (som är bättre) mår jag riktigt bra!! =)

Vet Ni.. Om 2½ vecka fyller jag år!! hihi PARTY på planeringen!!!
Fortfarande barnsligt kär i födelsedagen. =)
Tårta, kalas, paket (ja jag erkänner att jag tycker de är kul med paket, hihi).. osv MYS ju!!! =)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?