Jätte sjuk!

Inte jag som är sjuk utan min dator... =(
Den är hos en duktig data tekniker just nu men de skulle ta lite tid för den va så pass sjuk.. min bebis!!! Måste ominstallera hela min dator.. kul! =( Det är värre än han trott från början. Men är inge virus utan en tromb som lyckats tagit sig in. Han sa att de har härjat sjukt mycket sånt nu i ca 3 månader. Inte nån som gett  mig de utan genom msn tar den sig in genom att den "hoppar" in av sig själv när tex en länk skickas. Så behövs inte komma ifrån nån av mina vänner men kan va så. Problemet är att vanliga virusprogram hittar den inte pga av att de som sagt är en tromb. Allt från msn är svårt att hitta men tyvärr väldigt vanligt att få.
Så nu är han snäll och räddar den men måste köra om hela datorn.. =( Så vet ej när jag får tillbaka den så kommer ha svårt att nås på datorn tex msn.
Han kommer att lägga in ett jätte nytt virusprogram som ska skydda från sånt som kommer från msn oxå, bra eftersom vanliga inte hittar dom där.

Så se upp så du inte får/fått något sånt!! De hittas inte av vanliga virusprogemet, GLÖM EJ DE! Så bra om nån som är duktig på sånt kollar igenom din dator så det inte går runt och få slut på detta!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?