Tisdag

Hallåååå!!
Igår va man på jobbet igen efter helgen. Vi hade inga barn men hade så mycket att göra ändå. Fixat hela avdelingen fin och planerat hösten i massor. Men skönt att vi fick lite gjort fast vi inte är riktigt klara och då började jag ändå tidigare och jag jobba över lite. =/

Sen bar de av hem och ta de lite lugt, fy fan vilket väder. Fanny va dyng sur när hon kom hem. ;)
Jag va riktigt duktig och rörde ihop Fanny's goda soppa!! Tar en liten stund att göra men såå värt de. gott =)
Efter de kom Sara och va så snäll och hämta upp mig i ovädret så åkte vi till Simone och kolla in hennes katt som hon köpte i söndags. Så söt måste jag säga och då brukar jag inte gilla katter.
Där blev de prat i massor och skratt som vanligt. Kolla på några filmklipp från vår tjej helg, säger bara en sak HAHAHAHA!!!!!! Den stannar mellan oss tjejer! =)

Riktigt nöjd över dagen förutom vädert som gjorde att jag inte kunde ge mg ut och gå. Måste börja röra på mig ju.. Men sattsar på bättre väder idag. =)


Ska iväg till jobbet nu.
puss♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?