spindel där..

Hallå. =)

Idag är jag så sjukt trött och frusen. Sån dag jag bara vill kura in mig i en stor filt med en kopp varm te.
Men icke, har tvättat halva dagen från tolv till 17 då jag blev klar.. oh vet Ni vad, precis när jag skulle gå ser jag att de sitter en stor svart källarspindel på väggen. Satt inte där när jag börja som tur va, USCH!! Hoppas den är borta tills nästa gång jag ska tvätta. Så sjukt mycket spindlar här. Jag hatar dom!!  =(

Sen har jag bara tagit de lugnt idag. =)
Så va det fredag igen imorn, skönt! =) Ska ut till stigtomta imorn och bli sova kvar där tills på lördag. Ska försöka komma hem skapligt men beror på hur jag ska ta mig hem, buss lr om mamma är snäll och kör hem mig. =) Ska bli mys att åka hem till stigtomta lite, blir inte så ofta och sova där.. aldrig. 
Får se vad jag ska göra för kul lördag och söndag men kommer alltid upp något. =)
 
Vad ska ni göra i helgen?

sov sött♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?