Sjuk..

Hallå! =)

I fredags va jag hos Simone. Jag, Sara och Simone låg ner i soffan av skratt när vi gorde de vi planerat. haha skit kul!
En glimt av vad vi gjorde.. 
Mohahaha!! Något Ni aldrig kommer få se! ;)

Hanna kom förbi sen en stund oxå. Hade en riktigt trevlig kväll tjejer. Tack mina änglar! =)



Jag och Simone gick till nya klubben som hade premiär, klubb Tellus! Kan inte säga att de va något jätte speciellt men vi hade skit kul!! Dansa hela kvällen och släppte loss! Grymt roligt!

Tror ni inte att fanny vakna upp på lördags morgon sjuk!! =( Vakna med jordens förkylning och blev bara värre under dagen. Feber och ont i kroppen. Influensa har jag verkligen inte tid med!! =( Så min lördag blev tillbringad i soffan. Simone och hennes gudbarn Dorithea (tror de stavas så) kom förbi en stund och gjorde mig sällskap. Byggde lite lego och kom på andra tankar! hehe Efter de blev jag blev värre, så skönt att jag va någorlunda ok när dom va här. =( Idag så mår jag lika skit, ååå blir tokig!! Värsta är att man blir så rastlös men orkar ändå inget göra för jag är helt slut i kroppen. Skulle behöva gå till affären man orkar inte just nu, så hoppas jag blir bättre under dagen så jag kan ta mig dit. Måste bli bättre för jag varken kan eller får va borta från jobbet nu! Tok för mycket att göra där. Så man har smått panik just nu!

Såååå rastlös!! Tänkte kolla på film ikväll, den jag nämde i ett tidigare inlägg. Har inte orkat titta innan men måste idag för ska lämna tillbaka den imorn. Värsta är att jag vet inte om jag vågar eller vill se den själv. hehe Men kanske inte så kul för nån att göra mig sällskap när jag mår som jag gör. =(

Ne nu ska jag försöka få i mig något att äta.. frågan är bara vad?!


Bye♥






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?