Dagen!


Idag har jag inte varit så trött som jag trodde jag skulle va. =)
Efter jobbet idag så gick jag hem för att direkt bli upphämtad av mamma. Vi skulle leta ett torkställ till mig och fick köra
stan runt för att hitta ett då alla va slut eller inte vad jag letade efter. Hitta ett tillslut för bara 119 kr. Ett riktigt kap! hehe
Inte så snygga men himla praktiska. Hopfällbar så bara att köra in den i förrådet när den inte används =) Så nu slipper jag ha tvätt i hela lägenheten när de är tvättdax! Att man kan va så nöjd men en sån liten sak. hehe

Mamma var även så söt så när vi var i en butik så gick vi förbi chokladkalendrar så fråga hon om jag hade någon. Nej nej sa jag sånt klarar jag mig utan sen länge. Men i mammas öga kommer man väl alltid va lilla dottern så hon insisterade på att jag måste ju ha en kalender! hehe Söt hon är. =)

Ja, dagen har varit riktigt bra men du är de tid för att sova. =)
Ska upp och jobba tidigt så behöver nog min sömn.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?