julstress!


Idag har jag fått mycket gjort! Va upp redan åtta idag.. tidigt för att va mig. Brukar kunna sova till 11/12 när jag är ledig. Gick iaf till jobbet fram och tillbaka för att lämna lite oriflame produkter. Så fick iaf en härlig fm promenad. =) Sen bar de av ner på stan. Att man alltid ska vara ute i sista minuten med julklapparna varje år. Att man inte lär sig! Men allt är klart nu förutom en liten klapp till som måste fixas imorn. Blev även lite till mig. En jätte snygg klänning till julafton, en top och ett par snygga skor. Kan de bli bättre?! hihi. Skulle ju hittat en nyårsklänning med men va dött i affärerna på den fronten tyvärr. Men men löser sig säkert. =) Har sen ajg kom hem slagit in paket i massor och plockat undan lite. Åker ju ut till stigtomta redan imorn. Ska ju fira julafton där med familjen men ska mysa redan imorgon lite med uppesittarkväll. En tradition ju! =) Så kan va skönt att de är lite undanplockat här hemma då innan man åker. Vet ju inte hur mycket jag hinner imorgon då jag måste ner på stan med. Skönt att sen på julaftons natt komma hem och de är snyggt hemma. Måste säga att jag inte riktigt förrstått piken med att gå ut på julafton. Ne då vill jag va med familj. Inte springa på krogen. De kan jag göra när som helst annars!

Nu är de dax att sova.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?