Lördagen


Jag har haft en kanon helg. =) Sminkningen vart kanon bra. WEEE!!! Tack alla för den otroliga presenten att få bli sminkad och sen produkter för de sen. Blev fyra nya ögonskuggor!  Sen fota Sara mig, tyvärr hade vi glömt hur fort mörkret faller sig in men tror bilderna vart bra ändå. Inte sett dom än så längtar till jag får. =) Då kommer du upp bilder här. Tjejkvällen va så otroligt mysig. Oj vilket tjejsnack de blev med, hihi Precis som en tjejkväll ska va. Tyvärr tog fel sladd från jobbet till kameran, (lånade kameran där för min är så dålig), så kan inte lägga upp några bilder från igår kväll men de kommer de med. Det vart utgång på Bue moon bar hade kul men måste säga att stället gjorde mig smått besviken igår av massa krogbråk, för mycket folk så man inte kom fram och bartänder som inte kan ta betalt rätt.

Är så galet trött nu så skulle kunna somna nu för kvällen men ingen bra idé för kommer vakna tidigt imorgon då. Sista veckan man ska jobba nu innan julledigheten. Ska bli såååååå skönt och behövligt. Ska va ledig i 18 dagar, ända till den 7 Jan då jag börjar jobba igen. JIPPY!!

Tack tjejer för en kanon dag/kväll igår!



sara

Tack själv vännen!!! =D



URL: http://sarahphoto.blogg.se/


Joysan

Tack själv söta du...hihi! Men...vart det bråk?! Kanske tur att jag gick hem & sussade kudden i tid :-)...Tog de för mkt betalt? Usch vad tråkigt :-(...Men tur att vi hade kul ivf :-D...Kraaaam



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?