Njuta!


Ååå vad skönt äntligen klar med allt som ska vara klart inför jul. Nu är de bara njuta att göra. =) Var på stan en stund idag för att fixa det sista. Skulle bara bli en kortis men ni vet hur de brukar sluta.. nån timme blev de hehe. Men va riktigt trevligt Träffa massa kul folk att önska God Jul till och en fika med Simone blev de med. =) Fick träffa Elin, Kristian och Alvin en snabbis med. Va sååååå kul att träffa dom. Vad Alvin hade blivit stor. Ne ni får allt ta och flytta till Nyköping tycker jag! hihi Vill ha er nära ju! ;)

Åker ut till Stigtomta redan idag. Mamma är söt och hämtar mig och syster så vi slipper släpa allt på en buss. Så åker vid fem tiden. Då ska va mysa med uppesittarkväll hela familjen. Länge sen de bara var familjen så ska bli mysigt. =) Så ikväll ska de ätas gott, klä julgranen, smaka första biten på mamma och pappas julskinka och spela bingolotto. Så ser våran traditionella uppesittarkväll dagen före julafton ut. Självklart ska paketen läggas under granen så man blir lite festad och nyfiken hihi. Å jag som är så galet nyfiken av mig, hur ska de gå hehe. =)

Nu ska jag bara packa ihop de sista så jag inte glömmer något. Datorn följer med till Stigtomta med så jag gör kanske ett inlägg till ikväll. Är nämligen så att vi "slåss" om mammas och pappas dator när vi är hemma. Vi är ju jag, Syster, Svåger, mamma och pappa som vill titta lite då och då. Hahha låter som värsta datanörds familjen men så illa är de inte, Ifa jag och svåger (kommer iofs inte för än senare) kommer "slåss" om den  så pappa tipsa om att ta med mig egna så kan jag sitta när jag vill och ha en dator ifred. ;) Smart den där pappa. Hehe

 GOD JUL!

Ha en trevlig kväll nu ifall vi inte hörs mer.
Kram





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?