Jag lever... nätt och jämt!!


Det var inte igår man skrev. Får ursäkta att uppdateringen varit dålig men har verkligen haft tiden eller energin till att blogga. Har varit fullt upp med jobbet och på fritid och har varit så sliten så helt enkelt inte orkat. Har inte varit så trött och utmattad på bra länge. =( Om jag ska va ärlig så kan jag inte ens säga vad jag gjort i veckan för levt i en annan värld av stress. Men bla, luciafiranden, personalbrist som går ut över alla andra, personalfest, kolleger som inte gör något, sprungit ärenden osv... Så helgen är mer än välkommen nu! Har nu ikväll sagt upp mig från omvärlden lite för att just ta igen lite av allt de jag inte hunnit. Nu ser jag bara fram emot morgondagen. Då ska jag blir sminkad på make up store av Kalle och sen blir de ut och fota. Sara ska ta nya härliga vinterbilder på mig då vi bara tagit sommarbilder ska de bli otroligt kul! Tråkigt bara att de inte är någon snö. Men vill fota ändå för sminkningen är just en present från henne och två söta tjejer till så måste ju dokumenteras eller vad Säger du Sara?! hehe Sen på kvällen blir de tjejkväll med god mat! Jag, Sara, Hanna och Joysan blir de. MYS!!

Söndagen ska jag bara vaaa.... Ta de lugnt och inte göra något bara vila. Blir en film på kvällen med. =)

Måste säga att jag inte hittat någon julstämning än tyvärr.. För det första var är snön?!! Sen Har jag varit i min stress så inte känt efter ens. Julklapparna då.. Går åt helvete!! Men men löser sig. Går på semester på fredag nästa vecka så får bli sista minuten shopping! Längtar efter min semester nu, vill ha!! Blir ledig i två och en halv vecka så ska bli galet skönt! =)
 
Ne nu ska jag lägga en röst på Kevin i Idol och slappa i soffan en stund. Återkommer kanske sen igen. =)





Elin

kom till mig här finns det snö=)



URL:


sara

sv: kuuuurrrrrrr! ;)

mys mys ska de bli idag!!!



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?