Lucia!


Har sovit som en gud i natt! Va verkligen behövligt att få sova ut lite! =) Tyvärr är min förkylning på väg att bryta ut så de rinner i näsan, nyser och hostar och ögonen rinner. Hoppas inte dagens sminkning blir förstörd bara av rinnande ögon men de löser sig säkert. =)

Får ta och önska en trevlig Lucia med! =) 

Har nu på morgonen/fm förberett kvällens mat. Vi ska äta pajer så jag har gjort en tacopaj som jag förberett skalet och köttfärsen till. Sara ska göra en god skaldjurspaj. =) Å ska bli så gott! Ska om en stund hoppa in i duschen och göra mig klar för att gå ner till stan. Ska möta upp Sara där som ska följa med mig till Make up store. Sen blir de iväg och bli fotad av Söta Sara! =) Tråkigt att de är så grått ute bara men kan bli en fin effekt de med tror jag. =) 

Ska bli så otroligt roligt idag!

Nu ska jag ta och plocka undan lite tvätt av de som är torrt för att sedan göra mig klar.
Ha en kanon dag så kommer bilder här så småningom av resultatet! ;)
(Juste! Ett par linser är på väg till mig och färgen får ni se här när jag fått dom och satt i dom.)






sara

Tack själv sötis!

Kolla min blogg inom några minuter ;)



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?