fullbokad!


Idag så har de varit en rätt bra dag fast jag varit galet trött och har IGEN lite feber nu. Har blivit övertrött istället på jobbet så jag och min kollega flippa ur totalt, hehe. Behövs ibland och speciellt nu var de ännu mer behövligt än vanligt. =) När jag kom hem så började jag frysa som en tok och övergick till feber. Haft feber i strödagar nu men tror de beror helt enkelt på trötthet. Har trotts detta lyckats städa mitt hem och tvättat en maskin tvätt så känner mig riktigt nöjd! =)

Nu ser jag fram emot en kanon trevlig och mysig helg.
Blir en mysig tjejkväll hos Joysan imorn. På lördag ska jag och Sara till sthlm och julmysa hela dagen. Kommer avslutas med att gå till premiären av Blue moon bar som öppnar här i stan på lördag.  Simone jobbar ju där så varit så gullig och gett mig och Sara vip biljetter till kvällen så fri ingång för oss! =) Tack babe! Så blir en kanon kul heldag för mig och Sara. På söndag blir de dop så min helg är fullbokad! =)


På lördag far vi från verkligheten för en stund, SKÖNT!! =)
Sara de är inte varje dag vi sitter på en bil, haha!

Nu ska jag bara ta de lugnt och varva ner ett tag innan det är dax för att sova.



sara

DEN DÄR BILEN VILL JAG HA!!!!



URL: http://sarahphoto.blogg.se/


sara

sv: Tack för att du förstår! =D Du är bäst!!!



URL: http://sarahphotot.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?