tillbaka till verkligheten

Hej!
Inte orkat lr haft tid att skriva på ett tag nu..
I hegen så åkte jag, Sara och Simone till gbg på fredagen och gjorde liseberg. Vi skit kul att åka, blev som barn på nytt. ;)
Sen åkte vi till in stuga utanför jönköping, bankeryd. Stugan ligger precis vid vättern. =) Så mysigt vi hade de tjejer. Så skönt med en heldag på stranden och sen grillning på kvällen. =) Fan vilket dampryck vi fick sen på kvällen. hahaah!!! Filmen stannar mellan oss!! ;) hihihii. Länge sen jag skratta så sjukt mycket. =)
På söndag tog vi A6 innan vi åkte hem och ikea. Blev lite nytt roligt till lägenheten. =) SÅÅÅÅ NÖJD!
Tack tjejer för en kanon helg!! =) Plus allt stöd i vissa frågor, även om jag inte blev mycket klokare hehe! =)

Så denna vecka är man tillbaka på jobbet igen. Små surt när det är så fnt väder, samtidigt som det är kul att träffa barnen igen. =)

Nu i helgen är det karneval i nyköping. Så imorn blir det lugnt pga att jag jobbar på fredag. Men jag och simone tänkte gå och ta något gott att dricka iaf och snacka lite skit. =)
På fredag blir det fest hos söta simone. Ska bli riktigt kul gumman. Sen blir det öl tältet för jag MÅSTE se Rydell & Quick! Dom tycker jag är riktigt gryma! ;)
Sen på lördag ska jag på samba fest hehe. Ska blir kul att se vad de blir, lr vad säger du simone. =) Måste ju se karnevalståget på dan oxå. =) Får inte glömma att åka lite på tivolit med ;) hihihi

Nee.. usch, mycket som snurrar i huvudet nu. Jag vet, vet du?

Ska ta och röra mig mot sängen nu. Natti
puss♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?