torsdag

Idag har mamma och jag varit på jogersö och solat. Va riktigt skönt och lite färg fick man nog allt. =) Efter de va de bara att fara hem för att byta om för att ta sig ner på stan för att gå till tatueraren. Fyllde i min tato lite mer pga att några linjer va ojämna. Så nu vart de kanon!! =) Ni skulle ha sett saras min när hon va med mig hos tatueraren haha Så minst sagt skrämd ut. ;)
Sen gick jag å sara en sväng på stan. Det blev en fin vit tröja till mig som jag lyckades hitta på vero moda. Riktigt nöjd. =) självklart blev det en glass efter det. gott gott!! =)
Sara och jag tog vår kos hem till mig sen för att sitta på balkongen och mumsa jordgubbar, va så gott! =) Sen va vi ju tvugna att ta en titt på gamla bulgarien bilder. haha Att vi inte tröttnar gumman. hihi
Tack för en otroligt trevlig em gumman. Som alltid med dig! =)
 


Sara

Jag kommer ALDRIG att tatuera mig, det är en sak som är säker! haha Livrädd ju, och då tittade jag ju bara på! haha

Det var verkligen en supertrevlig em med dig -som alltid!!! =D Ska bli såååå trevligt imorgon!!! wiieeee kramar!



URL: http://unfuturobrillante.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?