sommar!

Har haft en rätt behaglig helg. Dumt att klaga. =)
Igår kväll tog jag de bara lugnt, så otroligt skönt och väl behövt! Satt hemma i soffan och njöt av att va ledig.

Idag tog jag en härlig sovmorgon, sov ända till tolv! =) Riktigt härligt!
Sen ringde sara och kolla om vi skulle åka till jogersö och bada. Å jag va inte bang. =)
Så vi drog till jogersö och glassa i solen ett tag. Fick kanske inte så mycket färg pga att
 vi inte låg där så länge men de va riktigt skönt.
Blev sedan en sväng ner till hamnen för en glass va tanken. Sara drog en god snurrans favorit och jag sluta med att gluffsa i mig en god räkmacka istället! mumms!! =)

Så nu är man hemkommen och funderar på vad jag ska nu göra. RASTLÖS!!!
Men blir nog ringa Simone och gå och kolla hur de blev i deras lägenhet efter nya inköp. =)
 
Bye så länge!
Kramar från mig!! =)


Sara

De vart ju en snabbis, Sara trött efter helgen! Men fick ju muppa mig lite iaf! =D Tack för några härliga timmar vännen!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?