Onsdag!

Så va det onsdag å självklart är jag bänkad framför tv mellan 20.00-22.00! =) Dom två bästa programen i veckan visas. =)


Det innebär även att Elin kommer förbi och gör mig sällskap! Ska bli trevligt. =)

Guu va skönt med kortvecka med, bara imorn kvar sen är det helg! =)
Blir en kul helg där jag å Ann ska umgås imassor. Måste passa på innan hon flyttar till Norge. ÅÅ jag vill oxå bara dra! Så avvis! :/
Men tillbaka till helgen.. Vi tänkte ta en mysig kväll på lördagen med god mat å dricka för att sedan bege oss ut i staden. =) Blir kul det å antagligen titter nån till tös förbi och gör oss sällskap. Riktig tjejkväl! =)

Har blivit bjuden att hänga på ut på fredag med, får se om jag pallar. =) Inte ute så ofta längre så vete atten om jag pallar två kvällar. haha!!!

Sen på måndag så blir det middag ute i stigtomta hos mor och far. Ska bli riktigt mysigt det med! =)

Ne nu ska jag göra lite nytta hemma innan Elin kommer... =)

Bye bye!
Kram




Agnieszka

Hej hej! Kul att hitta dig här på bloggen oxå!
Vi bor på samma gård!!
Träffade Sarah och dig och några till på systemet i lördags=)
Önskar dig en bra Påsk!
Kramar



URL: http://www.agnieszka.blogg.se


Agnieszka

Vi bor i 28H men min svärmor bor i din trapp högst upp så vi är där ganska ofta och hälsar på!
kramar



URL: http://www.agnieszka.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?