Helgen.

Vad har man gjort av tiden denna helg..
Har verkligen inte gjort något spec. Bara tagit de lugnt hela helgen. Har iofs varit riktigt skönt. Elin har ju varit här en del och fått lite gjort hemma med. Fick nytt balkongbord idag med, kul! Min far har byggt ett, skit coolt vart det. =)

Har bestämt mig nu för att göra om lite hemma med. Ska måla lite i hallen och sen ska jag sätta upp en fondvägg i vardagsrummet. Kommer nog bli riktigt bra. Tar tid att få den här lägenheten klar har jag märkt. Det är pga av att jag inte riktigt vet hur jag vill ha det så får väl ta den tid de tar. Ska så småningom komma upp en väggdekoration med. En jag vet designar sånna och hon har lovat att göra en till mig. Kul för då blir de något som ingen annan har och mer personligt. =)

Ne måste säga att alla de tankar som jag hade förut börjat lägga sig.. Har ju sånna dunder vänner som man kunnat lätta sig för. Så känner att jag är på rätt spår. Mår riktigt bra måste jag säga! Har ett kanon jobb och underbara vänner, vad mer kan jag begära! =)

Ne om man skulle inom en snar framtid ta sig i kragen och ut å röra på sig lite. Måste om de ska ge nått resultat snart. =)

byeme crazy


Agnieskza

hej hej!
kul att hitta din blogg!
Hoppas du haft en bra helg!
Kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?