julklappar


Satt och tänkte på julklappar. Är ju faktiskt hög tid att börja fundera över det. I år är de min familj jag kommer prioritera med nått undantag med en bra anledning. Visst jätte mys att köpa till vänner med men känner att jag kommer hoppa de. För börjar jag köpa till en så kommer de sluta med att jag vill köpa till alla. Varför inte kunna överraska med något fint och oväntat i vardagen istället. Mycket mer uppskattat! Visst jag ÄLSKAR att få paket precis som när man var liten och gillar att ge. Är iofs grymt dålig på att ge i vardagen, önska jag va bättre på de för finns de något roligare än att muntra upp någon helt oväntat när de som mest behöver de?!
Men som sagt i år kommer jag prioritera familjen högst! =)

Älskar julen!

 









Fröken Eriksson

sv: Jaa han är kungligt bra!



URL: http://neriksson.blogg.se/


sara

Kommer göra precis som du, finns ingen anledning! Vi vet ju att vi tycker om varandra iaf! =D



som du skriver, trevligare att ge något i vardagen! =D pussis



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?