Lucia!

Tänkte berätta om varför jag la upp föregående bild.

Jo, Jag och Sara tänkte dra ihop Lucia/Jul middag med våra närmaste tjej vänner på självaste Lucia. Kommer bli så mysigt, de vet jag!! =) Men varför la jag då upp bilden innan då? Jo tanken är att jag ska bli sminkad på make up store dagen till ära! Är så att de vänner jag fick kursen ifrån ska komma och då tyckte jag de va en kul sak att göra då dom få se resultatet av presenten. =) Ska bli så kul att bli sminkad av proffs för att sedan bli fotat av Sara. Lovade henne då hon fråga om hon fick göra de direkt efter jag fått presenten. =) Sen avsluta kvällen med mina helt underbara vänner! Riktig tjej kväll!

LÄNGTAR!!





sara

Jaaa mys med tjejkväll och fota dig! du kommer bli så vacker, men svårt att bli vackrare än du redan är!!! =D



URL: http://sarahphoto.blogg.se/


simone

mycket mysigt med tjejkväll snart. underbart!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?