Ny vecka!


Varit lite dålig på att uppdatera idag. Men men här kommer de. =)
Idag jobba jag till halv fem. Å kors i taket så kom Tobbe till jobbet och hämta skivan med midsommarkoret på idag. Skulle kommit för flera veckor sen men bättre sent än aldrig. hehe När jag va på väg hem ringde Sara mig och kolla vad jag gjorde så vi bestämde en kort date. hihi Satt så sött i min trappuppgång och vänta när jag kom hem. Vi snacka massa skit och sluta med att vi kolla på gammal kort från skolkataloger. haha!! Galet kul de va. =)

Efter de va de mat som gällde. Insåg att jag va tvungen att fixa matlåda till morgondagen så bara att ställa sig och laga mat. Blev kassler och ris. mummms. =)

Haft en riktigt bra dag måste jag säga! =)





sara

Du är ju för söt!!! Tack själv gums för en trevlig snabb visit!!



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?