Torsdag!


Inte varken orkar eller haft tiden till att blogga idag, sorry!
Har städat mitt hem idag för fulla muggar så haft att göra. Hade skjutit upp de flera dagar då tiden runnit iväg så nu var det verkligen dax! Så nu lyser mitt hem. =)
Imorgon slutar jag tidigt så bär av för att hämta bussbiljetter till sthlm. Jag och Sara ska dit och julmysa om två veckor. hihi. Ska bli så otroligt kul. Sen ska jag till Make up store imorn för att boka tid till Lucia för sminkningen. Håll tummarna nu för att de finns en tid för mig som passar! =) Sara ska jag även träffa imorgon, love it! hihi. Va sååå länge sen bara hon och jag träffades. Så de ser jag verkligen fram emot! =)
På kvällen blir de besök, men de får ni va nyfikna på vem de är. ;) Lite måste jag få ha för mig själv. Är iaf en person jag trivs väldigt bra med, en bra vän! =)

Dax för att sova nu då jag måste upp lite tidigare imorgon för jag måste gå till jobbet. Brukar cykla men är så isigt och spårigt så går inte att cykla den vägen jag tar. Blir inte bättre av att jag har en gammal cykel som inte är så stark. =) Tar ju lite längre tid att gå som sagt så upp några minuter tidigare. Men ska bli skönt att går ändå för en morgon promenad är galet skönt bara man väl tagit sig ut. =)







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?