Torsdags mys!

.... med mig själv! =)

Ja visst är de grymt tråkigt att va själv, men idag finner jag ro i kroppen för att kunna mysa ner mig i soffan själv. Skönt!
Har tänt ljus i hela lägenheten för en extra känsla av mys!

Så vad har jag roat mig med annars idag..?!
Jo öppna så slutade tidigt. Blev hem en sväng först. Va så trött så tänkte jag skulle sova en timme om jag skulle kunna hålla mig vaken resten av dagen. Men vakna två timmar senare!! Klockan hade ringt men jag sov som bara den. Då är man trött! Ajaa gjorde inte så mycket egentligen. Bara att hoppas på att man kan sova gott inatt iaf. =)

Sen tog jag min "Roys Roys" ner på stan för att göra ärenden på stan som bla banken, köpa ny almanacka och en snabbis in på H&M för att köpa slingor. Blev även ett par snygga ringar och ett par örhängen. =) Tänkte jag behövde piffa mig lite i höst mörkret. Slinga mig var inte igår man gjorde (några år sen bestämt) så kan va kul att göra för att få en effekt av mer liv i håret. Sara har varit så snäll att lovat mig att hjälpa till med det. Tack babe! =)

Tog faktiskt en solning idag med. GAAH!! Vad skönt de va idag. Slumra gott inne i solariumet. ;) Jag får ett ryck en gång i månaden då de kanske sker två gånger efter varann sen är de dött på den fronten tills nästa månad. Men som sagt de är min avkoppling snarare än för färgen så två gånger i veckan tycker jag mig är värd. =)

Nu ikväll har jag som jag skrev tidigare bara myst i soffan!
Haha, gömmer mig! =)



sara

haha du har inte sett resultatet än, så tacka inte innan ;) mohohaaa



URL:


sara

haha du har inte sett resultatet än, så tacka inte innan ;) mohohaaa



URL:


Carro

Hihi jag solade oxå igår igen :) Hoppas allt e bra. Kram kram



URL: http://carrostankar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?