helgen!


Har varit dåligt med bloggande i helgen men är för tiden inte riktigt funnits till. Men nu så. =)
När jag vakna i lördags va jag pigg igen. För jag fick tyvärr feber i fredags sen. Så jag, Simone och Thomas drog till Oxelösund för att kolla in deras lilla markand om skulle ha. Men va tyvärr inget att ha alls. Men blev en trevlig fika iaf. Tack för en trevlig dag! =) på kvällen tänkta jag och Simone ta de lugnt och dricka lite god glögg. Men efter jag hade en tråkig historia på dagen bla så bestämde vi oss för att gå ut ändå. =) Va en historia för att fatta mig kort om en kille som flörtat lite då jag inte har besvarat de började kolla med en om de va ok att han la in en stöt typ. Jag som inte ens är intresserad och inte flörtat tillbaka stog som ett frågetecken. Har jag nån talan i de hela?! Nu är de iaf pratat om de och löst sig. Simone kom hit på kvällen då vi börja med att dela på en pizza och drack lite glögg. Va en jätte söt glögg med glitter i, hihi. Självklart måste man ha nötter och russin i.



Sen fortsatte kvällen med lite goda drinkar. hehe




Vart en riktigt trevlig kväll och rätt lugn. Så skönt måste jag säga men de vart ju värre framåt kvällen haha. Vi kom igång sen ordentligt ute på krogen. Hade riktigt kul!! En kanon kväll med andra ord! =)

Här kommer lite fler bilder från kvällen. =)

hehe fan så dryg jag ser ut! =)Hahaha!!!!!!
thihiii!!!

Tack för en kul kväll gumman!!!! =)

Idag har jag varit nere på skyltsöndag med Simone och Thomas. Va riktigt mys även om de inte blev så länge för mig.
Sen har jag bara tagit de lugnt hemma och även råkat somna på soffan hemma. hehe Kan de blir bättre?!



Sanna

Härliga bilder!



URL: http://sannakumlins.blogg.se/


Joysan

Men Fanny...vad gör du i lampan?! Hahaha :-)...Hoppas du har haft en mysig helg nu :-)...Kramkram



URL: http://joysan.blogg.se/


sara

tack underbara du...förlåt att jag inte ringt dig idag efter att jag kom hem...kram



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?