Ta de rätt..


Shit vad många tankar jag har i huvudet nu. En tänkare/grubblare av dess like är vad jag är. Tror de blev lite fel igår men ibland är de ju så att allt blir inte som man tänkt sig. Hoppas jag inte gjorde bort mig eller att du tycker illa om mig. Men jag hade ju varnat dig innan och trodde iofs inte att de skulle bli just så här men som jag sa precis så blir de inte alltid som man tänkt sig. Tycker om dig så mycket och du är en kanon vän men de är tyvärr allt vi kommer att vara. Hoppas du tar allt detta på rätt sätt. ♥



Idag då: Har inte gjort mycket. Jag och Sara va förbi Simone en sväng sen har jag lagat mat när jag kom hem sen har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll. Men blir lugnt hemma för de är nog behövligt då de är något varje helg nu fram till jul. Hoppas på en bra film ikväll men de är väl de minsta problemet. =)




sara

Tack snälla, söta, rara du!! Ja du har så rätt S+A=Sant hihihi fnissar av lycka



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?