Första dagen på veckan

Hej! =)


Idag har jag jobbat, va riktigt trött så fanny va knasig som atten på jobbet. haha Måste man få va, barnen hade kul iaf. =)
När jag kom hem hade jag fått ett två paket, ett paket med klockan och ett avi för att hämta paket på posten. Det va mitt silver schampo.
 =)

När jag var och hämtade paketet så möta jag upp Sara som skulle på bio med Joy och fick kort av henne. Hon hade förstorat upp två bilder som hon tagit på mig. ÅÅÅååå vad glad jag blev! Tack gumman!! =)

Sara vännen! =)


Dessa två hade hon förstorat upp. =)



sara

Tihiiiii! Busigt värre! ;)



URL:


Carro

Riktigt fina bilder!!! JAg älskar att få paket på posten....beställde skor idag, hoppas de kommer snart :)



URL: http://carrostankar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?