God morgon. =)

För mig iaf är det god morgon =) Men usch vilket skit väder man vakna till... de regnar och blåser storm! =(

(mamma hade tycket upp denna tröja till pappa, va deras första resa ihop. Kolla skorna pappa håller, något mamma tittade på och va sugen att köpa hahah)
Till annat.. Var jätte trevligt igår! Kom massor med folk och det va full rulle hela tiden. Fick kanon god mat med som mamma och pappa fixat (mest mamma), godaste jag ätit på länge. Va buffé med massa saker som potatissallader i olika slag som mamma gjort, olika kötter, kyckling, salami, olika varianter av skinka, sallader, lax och massa mer gott. =)
Lite fika hemma bara familjen först innan allt folk. =) Sa jag att vi va normala, not! Hahhahaha
kusin emilia Tog tyvärr inye så mycket mer bilder.. Och inte så roliga kanske men ändå. =)
Hade ju beslutsångest av dess like vad jag skulle ha på mig och de slutade med en svart klänning


Nya tofflor!! Finns de några fulare eller skönare än dessa tofflor!? Efter att mina fallit sönder så var de dax för ett par nya, älskar dom! Jag är sådan frusen person så då är dom kanon sköna och varma. =)
 ;)

Ne nu dax för lite nytta. =)

Kram



sara

Klänningen var jättefin på dig gumman!!! =D



URL:


Carro

Vilken mysig dag du verkar ha haft :)



URL: http://carrostankar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?