God morgon!

Klockan är bara 05.33 och är vaken. Ska gå idag till jobbet så måste va klar tidigare så jag hinner dit i tid. Börjar tok för tidigt men slutar ju tidigt med. Skönt. Inatt har jag sovit lite men inte tillräckligt, sov nog 4 timmar. =/

Idag har jag en att göra lista att följa.. bla  städa garderober (kläderna ligger huller om buller i en enda stor röra), RENSA i garderoberna, fixa lite tradera annonser, träna osv..

Har iaf lite att pyssla med. Men har lovat mig själv att jag måste få ta de lugnt men man håller ju sig gärna sysselsatt just nu. ;)

Hoppas Ni får en kanon dag på jobbet idag! Ska jag med en bra start på dagen med en promenad! =)

Föresten ibland blir man lite nyfiken på vilka ni är som läser bloggen!? =)

kram



Agnieszka

Jag läser din blogg!!!!!

Ha en underbar dag!

kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se/


sara

I read, men de vet du!

Jobbigt de där med rojsrojsen...hoppas hon går att laga!

Kom hem megasent igår...vi kan väl höras i kväll? puss



URL:


Kirre

je me : )



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?