helgen lider mot sitt slut. =(

Så var de söndagkväll, IGEN! Tiden går alldeles för fort. Speciellt denna helg har rusat iväg.

Vart inget gjort av de jag hade tänkt göra idag men va gör de när man hade en kanon söndag iaf. =)
Denna helg va precis vad jag behövde, omringad av kanon sällskap hela helgen.
You make me smile.
Tack för att DU gjorde min helg! =)

Fick denna söta nalle i helgen med. =)

Tack tusen gånger om! Du vet vem du är. =)

Ne ska försöka komma i säng snart. Vill inte att helgen ska vara slut. =(

Jag tackar för denna helg då och hoppas er varit lika bra som min. =)

Natti Natti!



sara

Tack själv vännen! =) Behöver nog fota nya kort på dig snart igen ;D



URL:


KelocC

Fin bild :)

Besök gärna min blogg.



URL: http://kelocc.blogg.se/


christopher

Var riktigt riktigt mysig helg.. vill göra om nu!! pöösss



URL:


fanny

hehe du tycker de gumman, söt du är. =)



URL: http://float.blogg.se/


T

Du byter killar som aldig förr..

Varför?

Blondin?



hihiihihih



URL:


sara

Till T: byter killar som aldrig förr... DU vet fasen inte vad du pratar om. Det finns något som kallas för vänner oavsett om man är kille eller tjej, Men du kanske inte visste de??? Skulle du skriva samma sak att hon är blondin om hon träffat en ny vän som heter Anna???? Eller då kanske hon byter tjejer som aldrig för??????????????

Lägg ner nu för fasen...



URL:


T

Sara blondin med?

Pussas vänner ligger vänner med varandra?

Ja hon byter killar som aldig för, Men de kanske du med gör?

Tack för senst Sara, fick en annan bild av dej. Och nu en helt annan.



URL:


fanny

T lägg ner, du är ju helt sjuk i huvudet! Märks att du inte har en aning om vad du pratar om. Nej vänner ligger inte mad varandra men jag ligger inte med nån så ta reda på fakta innan du häver ur dig skit, du har fan ingen rätt att lägga dig i mitt liv längre. Lämna mig ifred!



URL:


sara

T: Kalla mig blondin om du vill jag bryr mig inte. Nä, jag byter inte killar som aldrig förr. Till skillnad från vissa andra så håller jag fast vid min kärlek.



Så du menar att när jag skriver ett meddelande till Fanny och avslutar med Puss så ligger jag med henne??? Shit Fanny, vilket sexliv du och jag måste ha!!!

Att Fanny bytte killar som aldrig förr??? Du är fan helt sjuk. TA REDA PÅ FAKTA T, annars behöver du inte kommentera över huvudtaget.



"Tack för senast" ehhh vad menar du? när DU inte ville hälsa på mig när du va i stan? Eller vilket senast pratar du om???



URL:


fanny



URL:


T

Det är bara saning...

Det vet du mycket väl Sara... du ville dejta mej!





URL:


Oskar

Stå för de fanny! att det är sant..



URL:


fanny

Till T: Finns ingen sanning i vad du säger, så lägg ner skit snacket. Och borde inte jag veta bäst själv hur mitt liv er ut och vad jag gör. Lustigt att du tror dig veta något som inte ens stämmer att jag byter tittsom tätt när du inte ens existerar i mitt liv längre! Och den där Oskar som antagligen är nån kompis till T lägger ner och väx upp. Du som inte ens känner mig skaffa ett eget liv! Och T du är verkligen patetisk, hur fan tror du att Sara skulle ha velat dejta en skit som du! Nu drömmer du dig lite väl långt bort va?!



URL:


fanny

En fråga vaför är du så feg att du bara skriver under med T?? Moget ;)



URL:


sara

Åh, vill jag dejta dig???? Vill du veta en sak T: Inte ens för 10 öre skulle jag dejta dig.. Du är värd 0 efter allt du gjort.



Oskar: Vad fan fick du luft ifrån??? Som Fanny säger, lägg ner och väx upp.



Som du skriver Fanny, moget att inte stå för vem man är utan bara ett "T".



Kontstigt hur personer som T och Oskar lägger tid på att gå in på din blogg och påstå massa saker som inte är sant. De kanske inte har något liv? Kanske finns personer som man borde lägga mer energi på? BARN???



Varför lägger ni inte energi på varandra? Ni kan ju skriva puss i slutet av era meddelanden också så har ni haft sex med varandra!!! Gaysex!!! Yeahh, lägg tiden på varandra istället för att kolla upp Fannys liv. Lämna henne ifred!!



URL:


fanny

Vad ville du förut när du ringde mig å sara?



URL: http://float.blogg.se/


sara

Ja precis, vad ville du när du ringde mig och fanny?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?