Kväll

Hej!

Så var det dax för att krypa ner i sängen snart, redan. =( Klockan bara rusar iväg. Idag har jag gått på jobbet och mått skit, haft en jäkla huvudvärk och svettnigar, normalt- NEJ! Får inte ta och bli sjuk. Men om jag ska va helt ärlig så skulle de va skönt. En bra ursäkt att få va hemma och ta det lungt. Är konstant trött så om jag är sjuk så har jag inte så mycket val än att ta det lugnt. =/ Men (de där men.et hela tiden) behöver va på jobbet för det finns att göra.
Min nacke och rygg håller på att ta döden på mig med =( Kan knappt lyfta barnen för har så ont. Skulle verkligen behöva massage. Kanske något att unna sig.


Slut klagat!
Annars är verkligen livet på topp! Jobbet trivs jag kanon på, underbara vänner osv. Kan det bli bättre?! Kanske de kan så klart men är nöjd över vad jag har i livet just nu. =)


You make me smile. =) Får mig på toppen humör, tack! För det är precis vad jag behöver just nu så igen -tack!
Bortskämd med underbara vänner!

Natti Kram


sara

Du skulle verkligen behöva massage vännen...en som riktigt tar i och får bort all verk... Massage ska vara trevligt, men inte så trevligt ändå, ska göra lite ont! ;) pussis



URL:


Agnieszka

Du kan ju gå till Edax och knäcka ryggen och få massage. Jag gick där regelbundet innan jag blev gravid igen... kostar iofs 500 per gång, men hel klart värt det för man mår toppen mellan gångerna!

kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?