Måndagen

Hej!

Haft en kanon dag i skogen idag, va jätte mysigt. Va lite olika aktiviteter och så lagades all mat ute. Gott och mys. =)
Tror alla va nöjda med dagen, kändes så. Va god stämning hela tiden. I lördags råkade jag  skära mig i handen, ajaj blöde massor =( Tror du inte idag att vi täljde och fick ett till skär sår och blåsor av kniven för höll på i timmar mer lr mindre. Så mina händer är fulla med plåster. haha. Så snyggt. ;)

Vet ni va nere och handla och fick julkänslor! Dom hade fått in Juleskum. Älskar dom. Så nu har julen börjat kännas hos mig. =)
 Love it!

Sen har jag tagit de mest lugnt hemma, plockat och grejat lite.
Fan vad trist de är att laga mat till sig själv. Så trött på de!!
Tänk att få laga mat med någon eller att man kommer hem och
maten står klar på bordet för en gångs skull.
Visst skulle de va underbart!
Usch vad trist de är just nu! Ingen lust för något... =(










http://sarahinarabic.blogg.se

Gud va alla har börjat med en massa julgrejer :P



Jag tänker inte börja än, gillar inte vintern x) ;P



URL: http://sarahinarabic.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?