Söndag

God morgon! =)


Sovit som en gud i natt, så skönt. =)
Idag har jag massor jag borde/ska göra. Har inte orkat ta tag i vissa saker än
som jag tänkt att göra en längre tid. Så idag är en sån dag som allt ska bli gjort!


Jag ska:
→ Tvätta fönster för vintern.

→ Städa av vissa skåp och lådor som är i stort behov av det.

→ Städa av balkongen och fixa lite fint.
Inte orkat göra så jätte mycket sen sommaren tyvärr.

→ Å en massa mer....


Har tjatat om att detta ska göras förr men verkligen inte orkat eller haft tiden till de.
Expert på ursäkter med. hehe  
Så nu jäklar är jag på g! =)

                               Vad ska ni hitta på idag då?

                                                                                             





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?