Thihiii =)

Happy!! =)
Nu har jag beställt en klocka från Cocoo. Det blev den guldiga för känner att jag kommer nog använda den mer då jag oftast har guld. ÅÅÅåå, så nöjd! Vart kär i klockan direkt när jag såg den. =) När min beställning va klar såg jag att den stod som slut så snodde den sista. hihi.


Men oj vad jag fortfarande vill ha den silvriga med! Men men får drömma om den istället för nån måtta får de va, en klocka får räcka. Men oj vad Fanny vill egentligen. Håller hårt i mig själv.





Idag har jag haft foto med barnen på jobbet, självklart spöregna de när jag cykla till jobbet så kan bara tänka mig hur hemska korten blev. =( Men barnen va kanon duktiga!  Så stolt över mina godingar. =)

När jag kom hem sov jag en stund, va sjukt trött. Va skönt att bara slumra en stund. Sen har jag pendlat med att försöka få ordning på datorn då den strular lite för mig. Sen har jag försökt få in bloggkoll ikonen men de vill inte de heller. Vet att jag gör rätt i inställningarna för jag gör ju precis som dom beskriver men vill inte ändå. =(
 Sen har jag städat snyggt i mitt hem. =) Nu blänker de ordentligt. Ska bara få bort tvättmaskinen från hallen som ska lyftas in på toaletten. Men tur är väl de att man har händiga människor omkring än som hjälper mig. Måste nämligen koppla lite med elen med. =)



Ajajaj!
Har galet ont i i ryggen och ända upp i nacken. =(
Känner mig som en kärring i ryggen, inte bra alls. De är för man gör dumma lyft på jobbet som kan undvikas om man bara vill. Ne hjälp jag är i stort behov av massage! Måste se till att lösa de snart! =/




Nu ska jag ta de lugnt i soffan en stund. Fortsatt trevlig kväll. =)
Kram


Jennifer

aa de är det fan, vafan ska man svälta sig för att va modell för??



URL: http://seexii.blogg.se/


Agnieszka

Inte bra när man har ont i ryggen....GÅ TILL KIROPRAKTOR!!! Mattias Edman på Edax är världsabäst!!

Jo bastun är helt okej, tyvärr märkte vi igår att pumpen till bubbelbadet var trasig, så det blidde inga bubblor=(

Kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se/


HANNA

den klockan är supersnygg :)



URL: http://suckmyleftone.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?