smile =)

Hur har dagen varit? Bara bra hoppas jag! =)
Redan onsdag, dagarna går så fort. Så skönt att de är bara imorgon kvar sen lite ledigt. Kan behövas då jag är så trött och slut i kroppen. Känns verkligen som man har nån infektion på g i kroppen och halsen gör ont än. =( Ajaa nu ska jag inte klaga mer, finns dom som har de värre. =) Klagmoster är allt vad jag är! ;)

Idag har jag jobbat till halv fyra bara. Å vet ni vad jag gjort idag?! Förberätt material till barnens julpyssel. Kändes smått skumt men ändå lite mysigt! =) Måste säga att jag tycker just nu att de ska bli så mysigt att julen närmar sig! Ja jag vet de är bara slutet på oktober men ändå. Massa snö och god stämning och ljus överallt! De är lika med mys!! =)

Efter jobbet så bar de va ner på stan för att fixa några ärenden. Visade sig att både Elin och jag va på stan så hon, jag och Alvin gick en sväng och sen tog vi en mysig fika. Kanon kul och mysigt!

Imorgon har jag kort dag på jobbet. Så skulle behöva ta tag i mitt hem efter de. STÖKIGT och SKITIGT! hehe Tråkigt men måste göras. Är ju faktiskt så att när de väl är klart så trivs man ju kanon bra. =)
Sen på em/kvällen så ska jag fira Elin. Jag har bara sagt att hon (och så klart Alvin) ska möta upp mig på öster ett visst klockslag. Hihi Fanny har några överraskningar till Elin! Ska bli så kul imorgon, längtar!! =)

Nu sitter jag hemma och bloggar lite och kollar på tv i ögonvrån. =) Mellan 21.00-22.00 är jag icke mottaglig för då är de Grey´s Anatomy! Mitt favvo program!

Ne ska greja lite nu innan de börjar. Trevlig fortsättning på kvällen. =)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?