Hej. =)

Ännu en dag snart förbi, denna vecka har bara rusat iväg! =)
 Idag sluta jag vid tolv vilket va mycket skönt. Så de bar hem och fixa lite hemma. Har varit hos Linda på "Hedwig" och klippt mig idag med. Fick ta en bit för de va så slitet. Skönt att fått de gjort nu även om jag heldre vill ha lite mer längd på de, men inte mycket att göra. Nöjd ändå. =)
Sen bar de av ner på stan och ta en fika med Ann. Så kul att hon valde att stanna till på måndag i ställe för att åka hem igår som de va tänkt först. Blev en jäkla massa snack om allt och inget -livet! Självklart avslutades de med en runda på stan. ;) Hanne kom och gjorde oss sällskap med. Kanon kul att träffa henne med, va så länge sen nu. =)
Innan jag åkte hem så unna jag mig en stund i solen.. solarium är riktigt bra ibland. =) Så skönt och avslappnande om jag får säga. =) Sen känner man sig mycket piggare med lite färg på sig. Precis vad jag behövde!

Ikväll blir de lugnt hemma själv, inga planer.
Blir väl idol ikväll och lyssna på alla bra och mindre bra människors röster. =) Vet inte vad jag ska tycka om nya juryn än.. Inte riktigt bestämt mig än. =)


Vad tycker du??

bye♥


Tommy

tycker Juryn är mycket bättre i år än förra gångerna iaf! iaf tjejbytet ;)

hoppas allting é bra me dig.

kram



URL:


sara

jag tycker absolut att denna juryn är mycket bättre än förra! Har bättre referenser i bagaget och kan sin sak!!!

Du måste titta nästa program, då är Anna med, syster kompis, hehe jag kommer börja gråta när jag ser att hon går vidare!! ;) kram



URL:


fanny

det ska jag! Håller med, gillar dom bättre nu! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?