kväll

Så var det kväll och borde egentligen ligga och sova nu pga att jag är såå trött.
Fattar inte att jag är så trött hela tiden. =( Dax för vitamin kur tror jag bestämt! ;)



Åaaa har nya projekt för min lägenhet på g igen!! Sist målade jag hallen och satte upp massa nya tavlor. Blev även en snygg väggdekoration. Vart kanon nöjd! =) Men nu har jag en ny idé för lägenheten. hihi Tänker vara lite hemlighetsfull ett tag till, måste kolla upp lite sasker innan så jag vet med säkerhet att jag får de jag vill ha! =)
Men en sak kan jag avslöja som jag ska göra och de är inte de jag pratat om ovan är att sätta upp kakeldekor i badrummet. Ett enkelt och billigt sätt att förnya och lva upp ett tråkigt badrum. Har ju rosa på mina nu, inte så jätte vackert precis!

Favoritsaker har riktigt snygga dekor till badrummet som är ett måste att kolla in!
Här är någre exempel, men finns massa mer. Dom ligger i pris mellan 100-120 kr för 4-6 dekor.



 

Dax för sängen! =)
God natt. kram


bitte

ha en trevlig dag



URL: http://blondiesliv.blogg.se/


Agnieszka

Ohh vilka tjusiga! Kommer bli skitfint tror jag!

Ha en bra dag! Kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?