Live your life!!

Hej. =)
Idag har de varit fullt ös som vanligt på jobbet, vi jobber en kort oxå på grund av sjukdom så fullt upp! Men de går de med. =) Haft en så jäkla skum domnad i låret hela dagen och har fortfarande, skumt!! Vad kan de va?? Knappt kunna gå normalt pga det. =( Men men är säkert borta till imorn.
Efter att varit ute en hel dag på jobbet va jag så otroligt frusen när jag kom hem så tog mig ner på öster och la mig i ett varmt solarium, så skönt!! Inte för jag fick nån färg för de gjorde inget va bara skönt och avkopplande. =)
Precis vad jag behövde! =) Så är det fredag imorn IGEN!! Det är verkligen bara fredag och måndag. Går så fort! Vet knappt vad jag ska hitta på denna helg förutom att kusinen har fyllt och ska firas. Alla kusiner är hemma så ska bli kul att ses. =)

Tar livet som de kommer och är såå grymt skönt!! LIVE YOUR LIFE!!
(Sara's pepp har hjälpt -lämna och gå vidare)

Denna låt är så bra, finns tyvärr ej nån riktig video ute än på youtube så får duga med denna. =)

T.I. ft. Rihanna - Live Your Life



Kramis♥


sara

leave it and go on!!!!!!! =D



URL:


fanny

I feel that I may not ever find the right one for me....



URL: http://float.blogg.se/


sara

klart du kommer!!!!!!!!!!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?