nytt jobb?

Hej!

Denna dag har gjort mig så lycklig pga det helt GALET underbara vädret! Man kunde vara ute på gården i bara tröja utan att frysa! =) Men dagen har varit lång men ändå gått snabbt. Var på jobbet vid halv åtta och sluta vid fem. Hem för att slänga i sig något i magen för att möta upp kollega vid 17.15. 17.30 var det dax för föreläsning -Berättandets magi. Var en grymt bra och rolig föreläsare. Tiden bara försvann. Skulle slutat tre timmar senare 20.30 men hon drog över tiden en halvtimme till 21.00 så blev sammanlagt 3½ timme, men så värt de för de var så bra. =) Men nu är man bra trött, speciellt eftersom jag sov så dåligt inatt, igen! =( Drömmer massa nu och vaknar med hela känslan i kroppen efter drömmen så har svårt att somna om igen.  Måste få sova en normal natt snart innan jag svimmar av trötthet! =/

 
Nytt jobb?
Något annat som av kul idag är att jag fått ett jobb erbjudande, lr någon som är intresserad och vill att jag ska höra av mig om jag är intresserad. Så ska ringa och bestämma möte snarast! =) Kul att dom själva tog kontakten utan att jag sökt. Dom hade fått ett tips om mig. Så man blir lite smikrad att nån tycker att man gör ett bra jobb. De är inte ens ute på marknaden än om jobbet. =) Detta kom i hemlighet innan andra vet. =) De är ett heltids jobb men vill kolla upp de lite och bestämma möte för att få lite info om innan jag funderar över det. Men kan ju va så att dom inte fattar tycke för mig när vi väl ses sen. Men jag är så smikrad ändå!! =)

God natt.



sara

va spännande!!! =)

I helgen ska vi ha myssss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?