Söndag

Hallå! =)

Igår kväll kom Ann till mig och gjorde mig sällskap. Hon mådde inte så bra pga olika saker så pysslade om henne lite och så sov hon kvar här. Du vet att jag alltid finns för dig vad som än händer i ditt liv!

Idag så kom Sara förbi oxå med en skiva med kort, TACK GUMMAN! =)

Vid ett idag kom syrran och firade mig, har inte varit hemma tidigare så blev idag. Hon hade med sig gott fika. Så snällt.
Hade bakat en liten tårta till mig, min favvo!

 Tack =)

Sen fick jag fina pressenter från Design torget.

Ett spel. Oj vad kul vi kommer ha med detta ;)
 Hur fan visste du de? Skit kul party spel! =)

Sen fick jag dessa söta formarna, perfekt för knäcken i jul tex. =)
Finns i olika varianter men mina va skit snygga. =)

Sen fick jag en kul magnet för skojskull. Försökte ta kort men vart inge bra men min kamera men ser ut så här
--> Ser ut som den som de står PUSS på men så klart hade syrran köpt den de stod BAJS på hehe!!

Tack så jätte mycket för allt!

Puss


lena

fy vilka söta små formar!!! =D



URL: http://leenaas.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?