Tävling

Tänkte att en tävling hos Bobby kunde vara upplyftande. =)

Hos Bobby finns nu en tävling där dessa saker står som priser:

1. EN MAKEOVER HOS MIG! KLIPP OCH FÄRG och är du trevlig så bjuder jag på lite mat kanske efter din förvandling hehehe Värde ca 5000:-

2. En klocka från DYRBERG/KERN SKITSNYGG!!!! VÄRDE ca: 3000:-

3. Ett presentkort hos mig värde 1000:- ( Gäller i valfri salong )

4. Produkter för 500:- Välj fritt från våra hyllor!

5. Sveriges Snyggaste T-Shirt.

För att vara med så ska man lägga ut den värsta frisyr man haft och varför man ska vinna:
Jag valde denna bild för mer hur livlöst och trist det är. Finns ingen som helst lyster i håret. Jag är egentligen lockig men hatar de när de är i denna längd (känner mig som en kärring) så plattar det. Mitt lockliga hår gör att jag har väldigt dålig hårkvalitet med vilket gör att jag aldrig kan få långt hår för är konstant slitet, tråkigt för min dröm är att ha lång och då skulle jag till och med tycka om mina lockar. Hatar när mitt hår är kort.
Nu när livet är smått pest skulle jag verkligen behöva en makeover för att få lite ny energi och självförtroende. Ge mitt hår en ny mening för mig. =) Skulle verkligen behöva ett litet lyft. Att vinna en makeover skulle vara en dröm just nu och en nystart på livet!


(foto:Sara Hansen)

Här hittar ni till tävlingen!



Thiff

Åh, jag ska också var med å tävla!



Litten är jätteskönt, beställde du något? I stl var det normala, kan tänka mej att du kan ha xs eller s =D



URL: http://thiffy.blogg.se/


Thiff

Hallå! Jag har beställt flera ggr!! Denna gång fick jag tulla 233:- Billigaste hittils, jag beställde för ca 125 dollar. Olika tull avgift beroende på hur mycket man beställer. När avin kommer så står det hur mycket man ska betala. Som mest har jag betalat 1800:- i tull, men då beställde jag kläder för ca 3000:-



URL: http://thiffy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?