Torsdag


Hoppas ni sovit gott!? Själv har jag sovit rätt bra (äntligen) när jag väl kunde somna, vakna bara en gång i natt och det är nog rekord på senaste veckan. Men oj vad jag drömmer om nätterna! Jag är en sådan person som grubblar i drömmarna med så drömmer ofta när saker omkring mig är oroliga. Då drömmer jag om just det som händer i liknande situationer, ibland drömmer man om de värsta och ibland drömmer man om de man hoppas ska hända..

Idag är det torsdag och sista dagen innan ledighet. Idag jobbar jag relativt lång dag men känns oki då jag slipper då sitta hemma och grubbla lika mycket. På jobbet händer de iaf något hela tiden. Guu vad barnens tokigheter och bus ger mig just de skratt jag behöver just nu. =)

Just nu vet jag inte vem jag är känns det som.. vet inte hur jag ska reagera, vara och ta situationen. Så om jag verkar konstig (pratar och hur jag är) så är det att alla känslor och tankar bara överväller mig så att jag inte vet hur jag ska hantera dom.. Jag är egentligen precis som gamla Fanny men lite mycket i huvudet just nu bara. Jobbigt bara när man inte kan göra så mycket åt situationen heller men man vill så mycket och har så mycket att ge till någon men man får inte. Det var så bra och tror det skulle kunna bli så bra men som sagt ligger ur mina händer just nu. Man kan inte sluta hoppas, för hoppet är väl det sista men har lr hur är det!?

Nu vill jag bara önska alla en jätte bra dag så ska jag försöka med det med! =)



simone

har en underbar torsdag vännen=)=). Puss finns här för dig=)=)



URL: http://simonessnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?