Måndag


Så var det ny vecka igen..
Har haft en rätt tung och jobbig helg, värsta på helgen på länge.. Mår inte så bra just nu men jag önskar och hoppas av hela mitt hjärta att allt löser sig, men ligger ur mina händer just nu. Vill inte gå in närmare på vad det handlar om för känns för privat för att prata om här i bloggen.  
----------------------------
Har idag vårfixat på balkongen lite så den vart lite mysigare och mer välkomnande. Känner att jag måste hålla mig sysselsatt på något vänster..

Jag ser fram emot imorgon då det blir premiär glassen i hamnen med Elin och Alvin. Ska bli så mysigt och kul att träffa dom då jag ständigt saknar dom.♥

(Hade ingen nyare bild på dom tillsammans.)




Joysan

:-(...Det är bara att ringa om det är något! Hoppas att allt löser sig, vad det än är! Kram!



URL: http://joysan.blogg.se/


Amélie

ja maj e fint.. vet dock inte när mitt knä kommer vara ok. e iofs sjukskriven till den 26 maj, så någonstans där ska det ju vara bättre ;)



Ja men hör med sara vad hon tycker å så :)



puss



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?