ångest


Tisdag idag och aa det känns kanon! =) Igår var det en lugn dag och ett besök på solariumet. Även ett tråkigt hej då samtal från Ann banan som åkte tillbaka till Norge idag. =( Hon kommer vara såå saknad! Idag så öppnade jag på jobbet. Efter det hem och soov en stund då jag var galet trött . Sover ju inte om nätterna. Vrider och vänder mig, drömmer massor om allt som surrar i huvudet och även mardrömmar.. Vet inte vad det är men hatar att sova själv nu mera! Känns lite konstigt då jag alltid varit en sådan person som gillat att vara själv.. Just nu klarar jag inte av det!! Men är ju kanske så att jag inte fallit för någon på länge, och haft någon som jag trivts så bra med och känt mig så trygg med på bra länge som jag gjorde för nån vecka sen. Så nu känns det bara tomt... Jaja nu sluta gräva mer i det!

Hade iaf ett sjukt roligt samtal med Amy idag, haha! En övertrött Fanny kan ju bara bli knas roligt i ett samtal med henne. Tack gumman för jag fick skratta lite! Hoppas fågeln mår bra?! ;) Mohhahaaa!! (intern skämt) Sen har jag bara känt att jag behövt plocka och fixa lite hemma. Skulle blivit en fika på stan men tiden bara försvann. Så den blir av imorgon istället antagligen. =) Har ikväll suttit på föreläsning om Ergonomi. Roligare har jag väl haft men var helt ok. Var ju mest sånt man redan visste och var medveten om men fick sig istället en tankeställare.

I helgen är det tatueringsmässan i Norrköping och jag vill dit!! Vore så kul och vem vet kanske kommer därifrån då men den ny tatuering förhoppningsvis då! Får se om jag kommer iväg lr inte. =)

Ne nu blir det snart krypa ner i sängen.. Bärgar över det! Blivit en jobbig grej att sova, ångestladdat! Förskolan är stängd imorgon då vi ska planera våran omorganisation hela dagen så behöver verkligen lite sömn.. GE MIG!

Måste säga att jag föutom sömnen mår rätt bra men det är mina underbara vänners förtjänst! =)

Natti





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?