~Livet~


Var några dagar sen jag skrev sist men har haft rätt omtumlande tid. Har verkligen mått skit senaste tiden och ja jag mår skit än! Livet är inte min bästa sida just nu. Men jag börjar bli van med motgångar för börjar bli en tråkig vana.

Det är verkligen allt på en gång just nu. En familje medlem som inte alls mår bra som står mig nära. Så känner otroligt med henne just nu och önskar bara att hon ska få må bra snart igen. Det tär mig bokstavligen i bitar att hon mår som hon gör. Har varit en hel del annat runt omkring det med...

Ja sen på det ännu mer personliga planet kan jag bara relatera till tidigare inlägget.. fan att att ska gå åt helvete hela tiden. Var verkligen den lyckligaste personen i världen där för ett tag men som vanligt i mitt liv är lyckan kort.. Gör så otroligt ont och känner mig så tom, ledsen och samtidigt så besviken. Önska verkligen att de slutat på ett annat sätt men ja de börjar bli en vana.. Kommer ta tid att komma över för sällan jag känner som jag gjort och gör.. Det tog hårt..


Sen har jag sen igår fått order från farbror doktorn att jag inte får jobba på denna vecka iaf och måste vara hemma. Dumma dumma doktor! Förhoppningsvis får jag jobba nästa vecka igen.. Detta ger mig ju bara ännu mer tid att grubbla och tänka över hur patetiskt mitt liv är just nu! Finns ju inte mycket annat att göra då alla andra jobbar.. Får väl ta och försöka fördriva tiden med att pyssla hemma och få lite gjort om jag nu kommer på något. Får försöka ta igen lite sömn och matvanor som kanske inte varit dom bästa på senaste...

Ja det är verkligen allt på en gång just nu! Men oj vilka underbara vänner man har som finns vid min sida just nu. Vad skulle jag göra utan er?! Ni är verkligen guld värd och hoppas ni vet hur mycket jag uppskattar att ni finns!♥

Det här vart verkligen ett mindre positivt inlägg men så är mitt liv just nu. Men jag försöker ta mig upp och kämpar på att må bra igen! För är trött på att vara ledsen och gråta! Jag gråter normalt inte men det varit lite för mycket av allt just nu. Jag ska må bra igen, behöver bara lite tid! =)


Yeah to life!




simone

God morgon min sötnöt=)=) Hoppas du får en bra dag idag=). Du vet att jag finns här för dig. bara att ringa om det är något<3. puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?