Söndag


Söndag redan! Helgen bara försvinner iväg!
Haft en bra helg hittills. Vart utgång på skeppsbron med sis i fredags då hon mer än gärna ville se Melody Club! =)
Satt hemma hos mig först innan de bar av. Båda va rätt avslagna men hade det jätte trevligt ändå! M var riktigt bra live måste jag ta och säga! Tack sis för en kanon trevlig kväll! =)


Igår var det en lugn kväll för mig hemma. Det var precis vad jag behövde. Har varit en jätte kul vecka men jag har varit fruktansvärt trött efter att min förkylning börjar ta på krafterna (som tur är blivit mycket bättre under helgen), övertimmar och kort om folk på jobbet. Men man orkar allt när man trivs så bra som jag gör på mitt jobb! Men som sagt pga detta så var jag rätt trött och behövde ta igen mig lite. Hjälper inte att min rygg håller på att ta döden på mig! =( Ne nu ska jag inte vara så negativ för efter denna helg har jag samlat på mig en massa nya krafter. =)

Idag ska jag få lite gjort hemma tänkte jag.. typ en garderob som svämmar över! ;) Men först vid två ska jag möta upp Simone för att ge oss ut och gå! Äntligen ska jag ta tag i mig och börja röra på mig! Som jag längtat! Min förkylning som stoppat mig innan. Men nu känner jag mg så pass bra att jag kan köra! Yeah!!!! =)




Anonym

Flummisar=)



URL:


Sis

Haha! Snyggt!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?