Happy!


Haft en kanon dag! Sov hur gott som helst inatt så vakna på toppen humör! Dessutom känner jag mig piggare idag så de känns underbart! =) Började dagen med en promenad upp till Lasarettet där jag möte upp Sara. Jag skulle lämna lite Oriflame varor till mamma och kollegor. Sen tog Sara och jag oss en promenad ner till öster för att äta lite då vi var hungriga. Blev en riktigt god pizza för mig. Sällan jag äter pizza lr annan snabbmat så var ännu godare för just den delen. ;) Sen insåg jag att jag inte skulle hinna ner till stan inom ett par dagar och så fort jag blivit frisk vill jag till gymet och jag hade ingen sport top så vi bar oss ner till stan för att hitta en. Vill ju vara redo att bara sticka till gymet så fort jag blir helt frisk! =) Hitta en bra och dessutom i ett kanon pris! En exakt sådan som på bilden blev det fast i svart! Så nu är det bara att bege sig till gymet och förhoppningsvis kanske komma lite nära den magen som på bilden till sommaren! Beach 2009 här kommer jag!! Hehe!! Nu Sara ska vi komma i form! =) Är galet peppad till att börja röra på mig mer, framför allt för att känna mig piggare och få en bättre hälsa!
Tack Sara för en kanon dag!! Nu ser jag verkligen fram emot en kanon vår med massa träning och alla våra små planer vi har. =)

När vi var nere på hm såg jag en av tröjorna jag skickat efter från hm.

Tyckte den var lite små cool, lite rockig och tuff! Sådär ful/snygg! ;)


Sen måste jag ju berätta att Amy skrev in sig som säljkonsulent igår under mig!
Välkommen till Oriflame gumman!


Annars idag så har jag bara varit hemma och plockat! Fanny fick ett ryck där hon har tvättar, rensat avlopp och annat som måste göras ibland! Jag är expert på att få sådana ryck när jag legat några dagar, de bara kryper i kroppen på mig då! Är iofs bra för då får man sånt gjort som man kanske inte tagit tag i utan skjutit upp som tex rensa avlopp!! Jag vet, mycket intressant att veta att jag rensat avlopp och dessutom äcklar många men jag är inte så känslig av mig! =)

Ne nu ska jag bara njuta i soffan resten av kvällen innan jag ska krypa ner i sängen! Har en lång dag framför mig imorgon med jobb och sen 3 timmar utbildning på kvällen! Ska bli riktigt kul men behöver nog lite sömn om jag ska orka då jag inte är helt frisk än men på god väg! =)




Sara Hansen

spring and summer here we come!!!!!!=D



URL:


Amélie

tackar tackar ;)



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?