dagen


Varit jätte trött idag men gått kanon på jobbet ändå. =) Man går på någon lustig energi när man är på jobbet av någon anledning. Tror ganska starkt på att de är just jobbet som ger energin, barnen! Dom ger mig otroligt mycket energi och glädje! =) ♥

Idag har jag verkligen inte gjort något speciellt efter jobbet och det har verkligen varit dunder skönt! Bara plockat lite smått. Tänkte städa men nej jag sket i det totalt för jag hade ingen lust. Att de kan vara så skönt att bara strunta i alla måsten ibland! ;)

Imorgon hoppas jag att mitt paket från Oriflame har kommit med massa beställningar i och självklart lite nytt kul till mig. =) Blir även kanske en sväng till Linda och ta bort "mitt" hår, tyvärr! =( Har lossnat nån slinga så ser inte klokt ut! =( Men var ju bara test person så visste att jag inte skulle få ha det i så länge. Blir även träffa Sara imorgon när hon slutat jobba. Det ska bli kanon mysigt!

Nu blir det sängen för mig. Ska försöka börja med att komma i säng lite tidigare än man brukar. Sömnen är behövlig! Sov så gott så hoppas jag att både min och er John blund kommer snart. =)



Thiffy

Hej! Vad skönt att du verkar må lite bättre nu! Det tar på krafterna att vara sjuk så länge!!



URL: http://thiffy.blogg.se/


Sara Hansen

jag somnade kl 21 igår...haha när jag kom hem från dig så va de bara duscha...´lägga sig på soffan, men vaknade till vid kvart över nio så då gick jag till sängen haha, trött eller vad?!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?