Sjuk!


Usch vad trist det är att vara sjuk! Är genom förkyld och allmänt risig. =( Sov dessutom galet dåligt i natt, oroligt och vakna massa gånger. Ne nu ska jag sluta låta så ynklig. Har faktiskt fått iväg en beställning från H&M idag. Jag, Sara och mamma gjorde en beställning tillsammans så väntar nu på att få hem lite nytt. Vart mest lite bas för mig, sånt som funkar bra i sommar till jobbet med. Är ju ändå så att man tillbringar ju en hel del tid där så då går de åt lite bra och sköna kläder till de. Visst är det skit tråkigt att man måste ha jobb i tänket på klädvalet ibland men så är det. Skulle säkert välja lite annat om jag inte hade de jobbet jag har. Trotts att jag betsällt lite så skulle jag behöva massor mer! Kläderna slits på jobbet något fruktansvärt så nu är de kris och behövs verkligen i stort sett en ny garderob! Tänk om man kunde ha råd med en jobb garderob och en "fanny" garderob. Men icke så får välja mycket sånt som passar både till vardags och till jobbet, men bara och gilla läget!  Älskar ju mitt jobb, finns så många andra fördelar och positiva saker med det. =) Tänk att kunna välja lite hur dagen ska se ut. Är de strålande väder ja då är man ute hela dagen. Är vädret sådär kan man välja att bara gå ut en stund. Bara grejen att man inte behöver sitta inne hela dagarna! Så många skratt och leenden man får varje dag med gör allt! =)


Fast jag inte är på tipp topp ska jag försöka få ut den energi jag har på att få lite gjort idag.
Trevlig dag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?