=)


Först måste jag börja med att berätta om gårdagen. Slutade tidigt så blev först ner på stan och fika med Madde. Oj så kul det var!! Var jätte länge sen och våra munnar gick i ett. Hade kunnat sitta där i flera timmar och bara pratat vidare. Nu är det andra bullar och vi ska ta och ses oftare! Tack gumman för kanon mysig fika. =) Efter det träffa jag Sara på stan och tog oss ett varv. Både jag och Sara fynda oss riktiga kap på rean! Kände oss riktigt nöjda och belåtna efter våran shopping tur. Tack tötnöten för en trevlig stund.=)

Efter det var jaga bara hemma och vände för att gå ytterligare en sväng ner och handla och sola. =) Gick över 17000 steg igår så kände mig skapligt nöjd efter den dagen.

Idag har jag jobbat sent och efter det tagit de lugnt och varit ute och gått en sväng idag igen. Nu ska det bli steg av! =) Har förberett lite för morgon dagen med då Sara och jag ska till västerås på Oriflames kickoff 2009! Åker tidigt imorgon bitti så ska därför försöka komma i säng skapligt ikväll fast de är fredag. Ska iaf bli riktigt roligt att åka på det, ser verkligen fram emot det! =) Efter det blir det STRESS!! Ska på Simones födelsedagsfest imorgon efter det. Vi är inte hemma för en strax efter fem kanske och ska egentligen vara där halv sex men kommer att dyka upp sex istället. Så har VÄLDIGT kort tid på oss att byta om och "piffa" oss för kvällen och ta oss dit. Men det ska gå! Ska bli riktigt kul på födelsedagsfesten då de är tjejkväll med gott tilltugg och dessutom är det sexparty som gäller. Så kommer en tjej dit och visar upp olika saker. Hehe Ska bli spännande! =)  För dom som vill är det utgång sen. Kommer blir en fullspäckad dag men kul! =)

Ne nu ska jag bara ta det lugnt ett tag innan de är dax för sängen.














NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?