Australia


Igår var jag på bio med mamma, syster och svåger och såg Australia. En film som bör ses, riktigt bra! =) Jag rekommenderar den varmt. Romantik, äventyr och drama! En kanon film helt enkelt!

Idag är det en trött och små hängig Fanny som skriver. Har inte sovit knappt något på två nätter nu och hade ont i huvudet hela dagen igår och vakna med det idag med. Gick över ett tag under dagen men börjar känna den smyga på igen nu. Känner mig inte alls allert. =( Så blir försöka komma i säng inte allt för sent ikväll i hopp om att få lite mer sömn i natt och vakna till en mycket piggare Fanny imorgon! =)

Måste bara visa en mycket snygg pizza som bakades i lördags, hehe!
(klick bara)
Verkligen den fulaste och tjockaste pizza jag någonsin skådas, men atten så kul det var att baka den. haha! =)

Ne nu ska jag bara ta det lugnt och försöka pigga på mig till imorgon.



Thiffy

Hehe, jag jag kanske ska våga!!?



URL: http://thiffy.blogg.se/


Kitty

Blev den god då?



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?